۱۴ خرداد ۱۳۸۸، ۱۳:۰۳

ستاد انتخابات کشور:

انتخابات باید رقابت برای پاسداری از ارزش ها و آرمان های امام وانقلاب باشد

انتخابات باید رقابت برای پاسداری از ارزش ها و آرمان های امام وانقلاب باشد

در بیستمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه ای تأکید کرد : انتخابات باید رقابت برای پاسداری از ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب باشد .

به گزارش خبرگزاری مهر، متن اطلاعیه بدین شرح است :

اینک که ملت ایران در بیستمین سالگرد فراق و ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به سوگ نشسته است و این ایام حزن انگیز با ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری مقارن گردیده است ، ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشأن و در راستای عمل به وصایای ایشان و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی برای برگزاری انتخابات در شأن ملت و تراز جمهوری اسلامی ایران ، با شعار مشارکت ملی، رفتار قانونی و رقابت اخلاقی، نکاتی را به استحضار می رساند:

1- از کلیه نامزدهای محترم و ستادهای تبلیغاتی ایشان، احزاب، گروهها و شخصیت های سیاسی دعوت می شود تا بیش از پیش ، با تقویت مشارکت ملی، نمایش اخلاق انتخاباتی و رعایت اصول و موازین، از ظرفیت فضای پرشور یاد و خاطره حضرت امام (ره) برای تجلی هرچه باشکوه تر الگوی مردم سالاری دینی، در انتخابات دهم حداکثر استفاده را نمایند.

2- دشمنان بدخواه ملت ایران همواره کوشیده اند تا به میثاق ملت با آرمانهای بلند حضرت امام (ره) خدشه وارد نموده و با استفاده از غفلت برخی افراد به اهداف خود دست یابند و فضای سالم و مطلوب انتخابات را با ترویج نا هنجاری ها و بی نظمی در انتخابات مخدوش کنند. بی شک هوشیاری آحاد ملت در این برهه نیز دشمنان را ناکام نموده و بار دیگر صحنه ای درخشان و پرشکوه خواهند آفرید. این امر مستلزم آن است که همه نامزدهای محترم و ستادهای تبلیغات انتخاباتی و هواداران ایشان ، صحنه رقابت های انتخاباتی را مزین به پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و شئون مورد تاکید حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب نماید.

ستاد انتخابات کشور

 

کد خبر 890854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha